Formarea vitezei de viteză


Succesul în rugby necesită forță, putere, fitness, agilitate și viteză. Jucătorii de rugby pot fi împărțiți în două grupe largi: înainte și înapoi.

  1. Dating uae app
  2. Online dating obosit
  3. Наконец его глаза приноровились к пространствам этого необъятного ландшафта, и он понял, что эти каменные исполины были нерукотворны.
  4. Но ведь были же и некоторые изменения,-- возразил Олвин.

Forward-urile sunt jucătorii implicați în scrums și pot fi considerați ca fiind workhorses care luptă pentru posesia mingii, în timp ce spatele sunt alergătorii și kickers care iau jocul înainte să înscrie. Atât înainte, cât și spate vor beneficia de o pregătire regulată de viteză și agilitate. Rugby Sprints Este rar faptul că jucătorii sprint foarte departe într-o linie dreaptă în timpul unui meci de rugby.

site- ul de dating pentru fibroza chistică taiwan dating show

Cele mai multe mișcări în față sunt apărate, astfel încât jucătorii trebuie să poată să evite și să treacă peste echipa care apără. Mișcările rapide înapoi, lateral și diagonală, precum și capacitatea de a pune în mișcare viteze sunt la fel de importante ca și cum ar fi capabil de a alerga rapid înainte.

Jucătorii trebuie să poată accelera de la un început în picioare, iar o valoare specială este pusă pe viteza în formarea vitezei de viteză 5 până la 10 de metri după ce a primit mingea. Sprinting în rugby este diferit de a alerga pe o pistă de atletism, deoarece jucătorii trebuie să umble drumul lor peste opoziție în timp ce poartă o minge de rugby.

Nou Descriere CEL mai bun mod pentru a îmbunătăţi atenţia concentrare - această minge de lupta este o alegere bună pentru creşterea coordonarea ochi-mână, reflexe, agilitate în timp ce beneficiază de ele însele. Nu contează! Toată lumea poate folosi pentru a tren, să se distreze sau eliberare de stres. De timp, mingea este atât de moale şi Valentina, toată lumea poate bucura de ea fără griji despre lovind-te în chipuri, ochii, nasul şi pumnii, de asemenea, este mult mai sigur! Cel mai bun mod de a îmbunătăţi mână coordonarea ochi şi REFLEX - nu trebuie să fie un boxer profesionist să folosească mingea lupta!

Cum să vă dezvoltați viteza Viteza poate fi dezvoltată în mai multe moduri. Puteți efectua sprinturi de coborâre pentru a mări viteza de mișcare a piciorului și sprinturile în mișcare pentru a dezvolta puterea de sprint. Sprinting împotriva rezistenței prin tragerea unei sanie de greutate, folosind un parașut de rupere sau trăgând un coechipier printr-un ham de tractare special conceput sunt, de asemenea, metode de formare comune, care va dezvolta viteza dvs.

Pentru a face exercițiile de sprint, cât mai multe posibilități sportive, o mare parte din antrenamentele dvs. Replicarea agilității de rugby Agilitatea descrie capacitatea ta de a reacționa la piesa din jurul tău și de a te mișca în consecință.

Rugby de formare pentru viteză și agilitate

Scufuirile pentru o minge liberă, trecerea mingii dintr-o lovitură și un adversar lateral sunt toate exemple de agilitate în rugby.

Coordonarea, priceperea, coordonarea cu ochii-mâini și rapiditatea răspunsului sunt factori care contribuie la dezvoltarea agilității. Agilitatea este specifică sportului, astfel încât să îmbunătățească pregătirea de agilitate de rugby ar trebui să reproducă cât mai mult posibil cerințele unui meci de rugby.

Agilitatea Scări și Conuri Rularea în jurul conurilor de marcare vă va îmbunătăți capacitatea de funcționare multi-direcțională. Exercițiile de rulare cu ajutorul unei scări de agilitate pot fi folosite pentru a dezvolta viteza și coordonarea piciorului.

dating jucând câmpul comunitate de întâlniri sexuale

Hopping și sărituri peste obstacole mici va îmbunătăți condiționarea inferioară a corpului și bilele de reacție - o minge neuniformă care ricoșează în direcții aleatorii când este scăzută - va îmbunătăți coordonarea ochi-mână și viteza de reacție. Exercițiile de agilitate trebuie să fie cât se poate de rugby specifice și ross vă întâlniți cu laura reflecte cerințele sportului.

Viteza de box formare bila viteza sensibile reacţia bază mingea Rebound mingea

Încercați să combinați abilitățile cum ar fi eschivarea, abordarea, capturarea și trecerea cu pregătirea dvs. Periodizarea și calendarul Formarea de viteză și agilitate are loc în formarea vitezei de viteză obișnuit după eforturile și condiționarea sezonului timpuriu.

datând un om foarte scurt evansville în dating speed

Acest lucru vă asigură că sunteți suficient de fit pentru exigențele acestui tip de antrenament. Deși sarcina fizică a formării de viteză și agilitate este destul de scăzută - accentul fiind pus pe calitate, spre deosebire de cantitate - ambele tipuri de antrenament sunt efectuate la o intensitate apropiată sau la o intensitate maximă. Formarea rapidă și agilitatea este cea mai bună poziție în perioada care duce la sezonul principal de joc, pentru a vă asigura că sunteți la fel de pregătiți, ascuțiți și pregătiți pentru perioada competitivă dificilă.

Categorii Populare.